You give me something to die for

heyy


Allmänt så händer de väl inge speciellt idag..


Pappa är i stan å hyr film å sånt:) Om han är riktigt snäll så hyrde han filmen sucker punch åt mig.. Har velat se den jätte länge och jag tror de är en riktigt grym film!


Jaja.. annars så ska jag väl snart ta medecinen å sen göra nånting hahaha så tråkig ja är xD


Men imorn..! DÅ BLIR DE STOR FOTOGRAFERING!


.. Jäpp ska fara till en studio å bli fotade jag å mamma :) först så sminkar dom oss sen tar dom kort som man sen får köpa, typ i olika ljussättningar och vid speglar å sånt coolt grejs :)


pusspuss


PS: Trorjag kommer gilla filmen eftersom den är lite min stil.. Jag gillar ju lite japansk stil och action :D så de kommer bli välldigt spännande!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: