Filmmys

heii


Har legat hela dagen i min jump suit å sett film med familjen :) Såg Transformers 3, ja.. jag kan ju säga att den filmen är helt fantastiskt bra! Och nu äger vi den.. hihi lycko oss♥ ;)


Älskar transformers filmerna, de kanske ni inte visste ;)

Nu tänker jag då fortsätta att se filmer, ska se färdigt nån scooby doo film å sen se smurfarna ^^ yaay
vet.. nu tänker ni, Shit hon e faktiskt galen.., Men.. man måste ju ta en paus från alla skräckisar och allt nån gång ;)


Menmen nu ska ja äta julmat å fortsätta kolla efter en nyårsklänning,


Puss♥


blir en bild på dom vuxnas efterrätt igår.. :) Tagna med min nya mobil ( lycklig cheyy) ^^



Postat av: Sevil

det där ser riktigt gott ut! :)

2011-12-25 @ 18:34:17
URL: http://sevils.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: