Lite till liv...

Vad heter du? -Lina
Vart bor du? -  där min familj bor ;)
Trivs du där? - 
Brukar du läsa horoskop? - Näpp
Har du körkort? - Nä inte sist jag kollade :)
Vad spenderar du dina pengar på? - Kläder, smink, roliga saker..
Antal kuddar i sängen?- 1
Kan du baka bullar? - Ofc!
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - Mc donald's
Är du allergisk mot något? - Bamse plåster hahah!
Äger du ett busskort? - Jäpp
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Röd
Hur ser du ut idag? - Har faktiskt uppsatt hår idag med flätor :)
Vad såg du senast på tv? - Simpsons <3
Hur svarar du i telefonen? -  Hej de är lina..:)
 Vem ringde dig senast? -  Paula 
Vad sa den som ringde? - Tja fan! xD 
Antal timmar sömn inatt? - orka räkna..x)
Sov du ensam? - neejneej.. ja sov med alla läskiga små djur som bor i lakanen ;)

SENASTE PERSON SOM

Fick dig att gråta: - kmr ja inte att berätta här, kan ialla fall säga att de var glädjetårar :')
Du kramade: Paula tror ja ^^
Du pussade: ---
Du gick på stan med: Paula å isabella :)
Skickade ett e-mail till dig: hemmakväll


HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? -  Tror inte de;o
Tar du droger? - NEJ!
Vad är du mest rädd för?- Ormar.. fyfan!

Vart vill du gifta dig? - Typ i thailand elr nå annat varmt land:) eller på nån strand i sverige ^^
Kör du bil? -  leksaksbilar jååå ;)
Har du ett jobb? - Är tydligen städerska i vårat hus......
folk omkring dig eller vara ensam? - Folk omkring mig

STUFF

Är du ensam nu? - Näjj
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? -  Bra låtar
Vill du gifta dig? - i framtiden  ja
Vill du ha barn? - Jå nån gång :)

FAVORIT


Rum i huset? - Mitt rum ;)
Typ av musik?- Olika..
Månad?- Juni, juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - ja
Köpt någonting? - ne
Varit sjuk? - näpp
Sjungit? -  Kareoke me paula :D
Sagt "jag älskar dig"? - till plulu ja ^^
Velat säga till några att du älskar hon/han? - Ja.
Saknat någon? - ja!
Kramat någon? ja
Kysst någon? - nej

SENASTE


Låt du hörde: Stronger - kelly clarkson 
Film du såg: Super 8




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: