FAN SÅ COOLT! :D

Tjoo kollade på kissies blogg, hon har ju att hon svarar på en massa frågor nu..



Och då ställde jag en fråga som hade kommit med! :D


( så här står det)



Du har ju gått ner jätte mycket i vikt, hade du några riktiga hårda dagar under ” dieten”?:) Kram


Nja nej faktiskt inte.. Folk tror jag svälte mig själv haha men så var det verkligen inte, åt nyttigare och träna! :) kram

 

 

 

 


 

 

 

Coolt va!! Åhh så kul! :D







Postat av: Semoniess

Cooooolt, mina fråga kom med på hennes förra frågestund. -.-

2011-06-04 @ 00:32:31
URL: http://semonies.blogg.se/
Postat av: Liisa

jag har haft två degusar! dom är så underbara!! när man har haft dom ett tag så kommer dom börja klättra på din arm och sätta sig på din axel. dom kommer bli som en vän..

2011-06-04 @ 18:39:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: