Somebody

hei

Blev faktiskt riktigt fint väder idag! På lunchen satt ja amelia och paula ute i solen och myste på´sen kom även nå killar från klassen så där satt vi å myste i solen haha^^ Sköönt!

idag på so'n skull vi skriva nå typ nästan en liten uppsats om hungerspelen man fick som välja.. ja valde de att man skulle skriva ett brev " Ditt namn har dragits och du är nu på tåget mot huvudstaden för att vara med i hungerpslen, skriv ett brev till din familj eller vän) POFF sa de bara så var jag igång med att skriva haha, fick så mycket i huvudet och visste som exakt vad jag skulle skriva om jag skulle vara med, skrev ett helt blad å nu måst ja bara fixa till den, haha många bara herregud va mycke du har skrivit lina.. så kan de gå antar jag? xD

Lånade även ut fatta eld boken till julia eftersom hon ville läsa den å jag har ju redan läst den ^^ haha sötisen kom me tårar i ögonen å bara, den är ju så braa haha aw :'D

Imorn blire tjejkvällen för min del, ska ni dit?:D

puss

Bild lånad från Amelia's instagram. Btw.. hatar mitt hår... ja ni läste rätt.. de är såå tråkigt.. men ska snart slinga så de känns iaf bra :)


Postat av: amelia

heii! kan it du skicka en bild som jag får använda på min blog och länka i menyn? :)

2012-04-25 @ 17:59:53
URL: http://melaa.blogg.se/
Postat av: amelia

ahhh okej :D

2012-04-25 @ 18:33:34
URL: http://melaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: