I'm back!

hellojsan!
 
 
Tog en liten paus dära, men den varade it så där värst länge haha! Men känner mig allert å på g nu igen, klart jag fortfarande är väldigt ledsen och så men tack vare underbara vänner så känner jag att jag kan börja blogga och vara glad ( försöka iaf!)
 -
 
 
aja men hejn har ja iaf gjort i helgen!

 
Lördag: var med paula på dan å vi gjord it så mycke, sen på kvällen for jag och mamma till katarina å såg film med hon å oskar, vi såg hamilton, de va mysigt ^^
 
Söndag: Chillade omkring på dagen å gjord it så mycket, sen mot kvällen kom amelia oscar å samme, så då gjorde jag 2 kladdkakor åsså for vi till oskar å grillade och flåda kladdkaka! Sen då vi skulle hem så stannade duetten och ville it starta, men då kom amelias mamma och så blev vi bogserade hem xD
 

idag hare it hänt så mycke, skola.. å blev gryymt irriterad på sista lektionen.. kan skriva ett litet mad inlägg sen kanske.. xD
 
aja men har sett projekt x med lina p nyss! Den var gryyyyyym! :D fett roligt å va på en sån fest.. aja en kram till den som orkade läsa allt
 
 
pusspuss
 
åsså en massa bilder from later days ;)
 

Postat av: Anonym

hejsan! :) vilken fin blogg du har :D

kram!

Svar: Tack, glad jag blir ^^ skriv gärna namn nästa gång, kram!
Lina

2012-08-28 @ 06:54:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: