saknat mig?

det hoppas jag verkligen! har inte orkat blogga nå typ för har haft som fullt upp hela veckan, är ju kvar i rättvik, igår var vi å cruisa å kolla på bilar osv! meen.. följ mig på instagram ( linanhs) för det är där jag lägger ut alla bilder härifrån just nu, så ni får en liten förhandstitt av lite saker, inför cruisningen klädde vi ut oss, var asroligt!! å idag har vi varit på nå ställe å kollat å kört omkring osv, har köpt min första navel piercing! ska ju pierca efter sommaren! men ja.. nu har ni fått lite uppdatering, men som sagt INSTAGRAM people!! ska se simpsons å göra marängswiss nu å allmänt mysa på, ha en awsome kväll pussgurkor!  kan it ladda upp bild från mobilen  så de blir ett bildlöst inlägg..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: