Julspex 2012!

Hallå där!
 
Vetit riktigt hur många timmar jag sov inatt men är sjukligt trött, blev väckt mitt i natten av killarna som skulle tejpa fast oss i väggen typ..... Man ba, tack du! Nä inte riktigt sådär snällt lät de kanske, väck inte den björn som sover heter de va? 
 
 
Sen imorse gjorde vi ju iordning allt men orkar it gå in på detaljer, tror iaf de flesta tyckte julspexet blev bra, dock så blev vi it så nöjda eftersom det blev lite problem med ljudet, hade inge internet på datorn så var tvungen ha en massa olika mobiler och datorn då! Annars så tyckte vi iaf att de var bra.. hahaha!  Men hoppas ni också tyckte om det! :)
 
Får se om mamma har filmat, iså fall kanske ja lägger upp en film senare!
 
Nu ska jag äta godis, å se film tills jag somnar.
 
Tar vad som händer imorgon imorgon.. I want to sleep
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: