30 dagar

Dag 29: någon du aldrig kommer släppa taget om

ja de blir nog som förra 30 dagar, Felicia.. Fast än hon flyttade 40 mil ifrån mig så håller vi ändå kontakten och kanske ska ta bussen ner till dom snart nån gång :D

Första gången ja å julia tog bussen ner till kramfors



Dag 30: En bild som påminner dig om gamla tider

Kunde inte bestämma mig så de fick bli 2 bilder xD Den första: Vi far typ varje sommar runt på bilresa genom sverige... Ochhär är vi å hälsar på 3männingarna i bollnäs å mamma skulle såklart ta kort på oss i spöregnet.. TACK!





Och denna från i sommras, älskar då vi far och hälsar på kusinen och kusinbarnen i malmö! Det är lika roligt varje gång!

Jag och min kusin linda-sofie♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: