Like a baws

helloo..


Är lite bättre nu än igår.. men fortfarande en massa blandade känslor inom mig som jag inte vet hur jag ska ta itu med.

Men nu ska jag inte tråka ut er med det.




 Mamma bakar just nu semlor å ikv får vi besök, paula kommer senare också! <3

Å snart ska mamma göra en frisyr på mig, bild senare då kanske ;) Ikv blire mys å tänker absolut inte missa catwoman kl 9 på tv! Tycker seriöst den filmen äger ^^

jaja nu ska ja kolla om lite mejl å sånt å sen får vi se vad kvällen har att erbjuda


Btw tack för ert stöd å sånt, de betyder mycket!♥


puss

Tänkte ju visa den här tröjan från hm som ja tyckte var grymt snygg! Vet inte vad den kostar men ni får väl leta upp den ;)



Postat av: josefine

okej, samma :)

Allt bra idag ?

2012-02-03 @ 15:21:43
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: BooBee

Vilken fin tröja!!

Hoppas det känns mycket bättre imorron!

2012-02-03 @ 16:14:02
URL: http://boobee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: