30 dagar

  1. Dag 16: Min klass

    Min klass.. hm! de jag kan säga är att hela bunten är riktigt snälla och roliga personer! Vår klass är lite udda men väldigt rolig ^^




    Dag 17:  det bästa man kan göra på sommaren

    Ha kul, sitta uppe på nätterna ha mysiga grill kvällar med kompisar, träffa nya vänner sola å bara hänga!








    Dag 18: 10 saker om mig själv

    1: Jag är faktiskt väldigt blyg..!

    2: Tycker som skellefteå å lule hockey e lika bra.., men håller mest på skeå ;)

    3: Jag älskar att se filmer! Inte romantiska utan action osv

    4: Folk ser mig ofta som en person jag inte är igentligen..

    5: Har aldrig rökt eller druckit

    6: Är snäll och omtänksam ( hoppas jag väl?) :o

    7: Älskar att dansa!

    8: Är lite för random ibland..

    9: Jag riktigt nöter musik!

    10: sitter hellre hemma å myser elr nått än att fara på discon...

    de var allt, sov gott sötisar! puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: