Info!

Söndag: For till jävre med amelia, åkte med henne i epan. Sen var vi me oscar å samme, å då fick jag köra oscars epa åså åkte samme me mig å amelia å oscar i hennes epa! :)
Så vi körde runt i byn typ hela kvällen, köpte lite godis.. fortsatte köra.. Lärde mig mer om körningen! :D de gick bra faktiskt ;)
 
Måndag: For till räkan me amelia å oscar, var där i typ 5 min.. sen fick ja pröva köra från räkan till max i stan. Där käkade vi, sen skjutsade dom mig till hortlax där hämtade mamma mig, så jag for hem, sen körde ja moppe till hemlunda är oskar,jonte,matte å edde var. Vi badade sen tog dom båten till stan å jag körde, i shorts.. de va iskallt.. Där käka dom på ( minns it va de hette.. ) sen for vi till oskar där fick ja låna lite kläder haha tur! Åsså såg vi ett avsnitt av ( minns it va de heller hette....)  sen körde jag hem! Tur jag fick låna kläder annars skull ja frusit ihjäl!
 
 
 
IDAG: Packat väskan hela morgonen, hämtat pengar hos farmor, packa mera.. ikväll drar jag ch paula till borås! Kan ni fatta! Vi lyckades alltså samla ihop pengar, trodde aldrig jag skulle få.. men nu är vi på väg! :D Är it ett dugg nervös, ska bli roligt å träffa paulas pappa å hans tjej :)
 
 
Så nu vet ni, alltså ingen bloggning denna vecka om ja it lånar deras dator nån dag! Ni kan ju hålla utkik :)
 
bilder från dagarna!
 

Postat av: Clara - TopElite

Ha en super bra dag, och kika gärna in på min blogg när du har tid!

Svar: Tack, ha en bra dag du med!
Lina

2012-07-11 @ 16:16:49
URL: http://topelite.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: