Gårdagen osv!

hahah aa igår så for vi å såg film hos oskar med emil å paula. Vi körde moppe dit å det gick bra osv, sen då vi skulle hem regnade det asmycket, DÅ BLEV MOPPEN DEEK! perfekt eller nått.

Alla lampor,blinkers,tuta osv fungerade inte, den gick bara 20/25, å hackade hela tiden, så då vi kom hem hade vi ju d¨å hunnit bli både blöta å kalla! haha ojoj..


Aja ni får bilder från igår, spännande va!? :D

Fick av paula! kondomerna för att jag är byxmyndig nu.. hahaha xD Å av mina föräldrar objektiv pengar osv..




hahhahahha, går it att beskriva känslan jag fick då jag såg alfakatten ligga där på bron.. Visst är vi söta tillsammaans!! ;)





Här har vi moppen.. som har funnits där för oss i alla väder.. förutom igår..


Postat av: Sannalitens.se

Hej! Har du provat ögonfransförlängning någon gång? :) Kramar!



(ps. Har du nya blogg.se står de säkert att kommetnaren är misstänkt spam, men de är den inte, jag håller på och svarar på kommentarer och kollar in folks bloggar och kommenterar, och då står de så om de inte går en viss tid mellan kommentarerna. Men just den här frågan undrar jag faktiskt om du har provat, jag ska nämligen prova :) )

2012-06-18 @ 16:11:07
URL: http://Sannalitens.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: