Sommar, sommar och sol

Ja vars fanär solen undrar ju då jag, låten funkar ju som inte annars..
 
 
halloj allihopen! Känner att de blir mindre och mindre bloggning som.. men hallå, de e ju sommarlov.. Dock så gör jag ju typ inget om dagarna, å paula är i norsjö..
 
Men ikv kanske de blir å se en fotbollsmatch, annars händer de åssit.
 

Å imorgon äre midsommar! Då får solen ta å komma fram! Typ hela mammas släkt kommer hit, moster,morbror,kusiner och kusinbarn! Wioo, Vi ska väl umgås,äta gott å bara mysa på lixsom.
 

Längtar att få pussa på mina små kusinbarn ;*
Kommer självklart använda kameran flitigt så en del bilder kommer! men tror inte de blir nå inlägg, om jag inte slänger in nån bild elr nå.. ni får väl hålla utkik!
 
 
Vad ska ni läsare göra på midsommar? :D Tell mee
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: