Lips

hello

Vill hitta på nånting.., mamma pratade om att vi kanske skulle fara å hälsa på oskar å dom senare ikv.., men va ska ja göra fram tills dess?:o

Har hunnit  pröva lite av sminket vi fick osv, ta nåra bilder hann jag också!



Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jag är osäker på om jag skrev till dig för en stund sen eller inte, men jag tänkte fråga ang. bloglovinbyte. Vill du göra ett? I så fall är det bara lägga till mig, skriv sen en kommentar med vilket nummer du blev så lägger jag till dig jag också:)

2012-03-17 @ 15:24:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Jag är osäker på om jag skrev till dig för en stund sen eller inte, men jag tänkte fråga ang. bloglovinbyte. Vill du göra ett? I så fall är det bara lägga till mig, skriv sen en kommentar med vilket nummer du blev så lägger jag till dig jag också:)

2012-03-17 @ 15:27:22
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: