Överlevde..


..knappt..

Var riktigt nervös men hade 2 underbara stöttande vänner som också skulle ta den♥ Direkt efter sprutan kände ja att ja fick yrsel, höll på att svimma men sen börja ja spy. Hade som tur var bara en lektion kvar, men de var bara det. Sen nu är de inge mer, bara ont i armen och i huvudet. Sprutan gjorde förövrigt sjuukt ont!


Men jag är ju som sagt välldigt spruträdd så.. Å ja ska ju ta 2 till om några månader, hur ska detta gå?




Har bäddat ner mig i soffan med täcken å sitter å skypar å smsar:)Mår alltså helt Ok nu förutom armen å huvudvärken. Ska vila upp mig ikv. Köpte en chokladkaka med mig hem också, tyckte jag var värd en ;)



ha en underbarkväll alla!


var tvungen ha effect på bilden eftersom ja ser ut som ett sjukt litet barn.....







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: