Dööö sprut helvete!



Oj vad gangster..


-


Nä men förlåt.. kände bara att jag ville ta ut ilska mot sprutor.., tog andra idag och sjuksköterskan fick bokstavligt talat ta på mig min jacka och det. Kunde it röra armen fyfaan va oont, å sen äre en kvar också!!...

Hatar verkligen sprutor, är en av de värsta sakerna jag veet! kanske för att jag är så rädd..

Efteråt satt jag och olivia å tröstdrack lite läsk utanför vårdcentralen sen gick vi till skolan och la oss i "vil rummet"

-

Har också varit på moppekurs nu ikväll, de gick väl bra antar jag? Nästa vecka blire nog mannöver körning eller va de nu hette.

jaja nu ska jag nog gå å glra mig en smoothie eller nånting.. blev typ hungrig..


Pusspuss!

Ni får en söt bild från vil rummet!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: