Konfrimation!

Hallooojj! Saknat mig? det hoppas jag..


Har haft en underbar tid i stockholm som jag aldrig kommer att glömma! Vill helst stanna kvar några dagar till men..

Har umgåtts med underbara personer, och jag åkte frittfall! kan ni fatta hur stolt jag faktiskt är! ^^

har lekt en massa lekar tex vattenkrig, solat, varit och lyssnat på en väldigt intressant sak kan skriva det i ett eget inlägg, har också varit på stats missionen och fikat med hemlösa.

Var 18 grader i skuggan, sköönt!

jaja bilder kommer också strax var bara tvungen att göra ett litet inlägg, senare drar jag på moppekurs.. hur ska jag orka allt?

btw skulle igentligen komma hem halv 7 men sj skulle tydligen stanna i vännäs i 4 timmar så kom hem kring 12 ist..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: