Dance, love, next

Hallojjsaaan
 
Känner glädjen i mig! Är otroligt lyckligt lottat, har lärt känna såå många nya fina vänner. Fastän vi dansat med varandra har vi lixsom inte haft stund att lära känna varandra som vi nu gjort. De är verkligen världens bästa. Dans maffian! Vårt nya namn ;)
 
Efter backa skyndade jag mig tillbaka å böt om osv å repade, sen fick vi en privatbuss ner till stan åsså gick hela gruppen å käkade på max å bara snackade sådär! Sen for vi tebaks till Acusticum där vi repade mer, ganska stressigt med alla ombyten åsådär men ACK så roligt!
 
Imorn smäller de! Det vi har repat på hela dagarna :D Vi gör 2 shower, klockan 2 och typ 4, Sen får vi se om jag kikar på skyltsöndagen annars far jag nog hem efteråt.
 
 
Och ikväll kanske olivia sover här, vet inte riktigt hur de blev, Men ja.. Annars myser jag på i soffan med film och godis och taggar morgondagen! Ska också försöka ta lite mer bilder imorn haha!
 
Heidoo!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: