No one knows what is like to be the bad man.. the be the sad man..

Hejjsan
 
Min hals mår iiinte bra just nu.. ajj! Förkyld har ja också blivit! Hm..
 
Vill ha chai tee.. hoppas vi kan fara och hämta det hos katarina ikv eller nå.. Hon var i stockholm med jobbet och dom säljer det bara där typ, så då köpte snälla hon en burk till mig!
Fyy vad jag längtat, mums! Ska stänga in mig hela vintern och se på gamla disney filmer och dricka chai te! Sådeså.
 
 
Nu skypas de, men ska gå å käka någe,Fick sluta en timma tidigare idag och det var ju som skönt.
 
 
Vi horjes, heido sötisar!

 
 
 
Måste bara dela med mig även av den här coola flodhästen som jag hittade på xiaxue's blogg. haha frän.. eller nå? helt random bara

Postat av: Cassandra

sv: Oj jag såg inte din kommentar förrän nu!
Haha okej, de filmerna är faktiskt riktigt bra! Haha, själv älskar jag verkligen Disney-filmer, såg Bambi och Askungen för någon vecka sedan också, nostalgi typ... xd

2012-11-06 @ 22:08:16
URL: http://cassiiees.blogg.se
Postat av: Cassandra

sv: Precis! Och så är ju de flesta också väldigt bra, heh... :)

2012-11-07 @ 12:12:22
URL: http://cassiiees.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: