We can go hard or we can go home

Hajj!
 
Såg ju som sagt breaking dawn idag, och fotade! Seriöst vad kan jag säga om breaking dawn utan att spoila.. Den får helt klart 10/10 iaf!! Otrolgit bra, herreguud! Kom på mig själv med att sitta å hålla andan tills jag höll på att svimma så var tvungen börja andas igen, sen höll ja på å börja gråta också.. alltså allt som ska vara i en bra film ;)
 
Så sorgligt att allt liksom är slut nu.. Får köpa filmerna så ja får sitta å se de hemma så blire inte lika ledsamt!
 
Sitter iaf å ser solsidan nu, sen ska ja lägga mig!
 
Å ni får bilder från igår imorgon eftersom jag inte har sladden nu
 
Så pussar!
 
Var jävulskt svårt att få bra bilder, blev inte särkilt nöjd med någon av dem, men ni får se mer imorn iaf, men ljuset blev dåligt så de blev så mörkt, suddigt osv.. Vi får ha en till photoshoot då snön kommer

Postat av: Cassandra

sv: Jo! :D

2012-11-19 @ 13:22:41
URL: http://cassiiees.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: