Elgiganten

Hejjhejj!
 
Blev ingen iphone idag, den tog slut. Får se om jag köper en nån annan gång. Köade iaf i cirka 3 timmar ute i kylan.. trodde jag skulle förfrysa. Men de va fan värt de, fick en 32 tums tv till mitt rum, alltså bort med den tjocka gamla äckel tvn! tack o hej! Sen köpte vi en ny bärbar dator också, åå va skönt då den it laggar! 
Å båda sakerna gick på 4000 kronor, super bra!
 
Efter vi köpt sakerna for vi å käkade, första gången jag inte tyckt maten varit god på max? Va äre för fel på mig :O
Sen for vi och hälsade på mormor på sjukhuset med moster å morbror, snälla mormor bli bra!.. :( ♥ 
 
Har nu tagit en låång dusch, å ska fixa mig å ligger å ser Ella den förtrollade på tv haha! Ikväll far antingen vi till oskar eller så kommer hans familj hit! Mys
 
Ha en bra lördagskväll,Puss!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: