Mobil jävel..

Hello guys..
 
Blev å fara te lule igår, var på stan hela dagen idag å handlade lite behövande saker! Kom hem kring 4, å gick på stan ett tag me mamma å josefine i piteå å fick med mig ett par jeans å ett nattlinne också!
 
Sen så har mobilen lagt av.. seriöst.. får lite mördar känslor innom mig.. DÖÖÖ 
 
Måste använda en gammal samsung nu som seriöst it går å skriva sms med.. tar typ en timma å skriva ett.. hahah åh ja ork it
 
Ska nog lämna in mobilen imorn iaf,  jag som hade tagit bilder som ni skulle få se.. ååååååååååå ge mig en iphone.. synd att de är så jävulskt dyra :(
 
Snart kommer johanna hit å sover hära, och får mig förhoppningsvis på bättre humör, puss!
 
Ni får en kass webcam bild, åsså bilden under den kmr från instagram!

Postat av: Julia Hellman

Hej :) Ville bara skriva att gå in på min blogg och kolla in ett inlägg du förstår jag har tipsat dig i min "Min favo bloggar" Ha det bra och hoppas det där med mobilen löser sig
Kram Julia

Svar: Gud vad glad jag blir! Tack och kram på dej!
Lina

2012-10-30 @ 17:58:09
URL: http://juliahellman.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: