Supastar everybody wants to be a supastar

Heii
 
 
Konfaträffen igår va jätte mysig! Åt tacos å efterrätt, och har planerat att vi ska ha en till också! Då vi kanske ska laga mat å umgås osv ^^ mys!
 
Sen kom mattias å filip å hämtade mig me epan, åsså for vi till han å chillade mest osv, sen kom oskar också! Åsså åt dom en matsked kanel, jag vågade it.. smakade men fy så äckligt!
 
Sen följde oskar med då matte skjutsade hem mig, var hemma kring halv 2 eller 2 trorja.
 
Då jag vaknade var jag helt slapp,känner it för att göra nå,. måste plugga, men laddar hem nå filmer som jag också kan se.
 
Aja Olivia, om du läser de hära så lägg ut lite bilder från då vi var på amelias stuga så jag kan låna dom..hihi ^^
 
 
Puss!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: