Välkommen till mina områden

Hejsan!
 

For ju som sagt på bio igår med Jonte, Gustav och Matte! Asbra film!
 
Sen for jag hem till matte å där hämtade vi också upp filip åsså kollade vi lite på youtube osv.
 
Har duschat å ska fixa lite osv, sen kring 5 så far vi å äter middag med farmor på resturang. Mmm kött♥
 
Sen far jag till Johanna och sover där! Uppe hela natten elleeeer?? :D kommer sluta med att vi somnar kring 1..
 

Så nu vet ni, bloggar med på söndagen då.. tänkte lägga upp lite nya hårprodukter men det gör jag på söndag ist då!
 
Pusspuss
 
Lite bilder från igår
 
Jag å amelia, mästerkockarna! mohah, seriöst så jävla gott det var!
 
 

Postat av: amelia

men lina!! xD haha vilken ful bild... xD

Svar: Du är ALLTID lika fin vännen! Stan nån dag efter praoen? :)
Lina

2012-10-06 @ 14:37:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: