Come on feed the dada

hejjssan!
 
Sitter och läser lite olika bloggar och dricker te, har fått en sväng med förkylning tror jag, täpp i näsan å halsen värker, äh får köpa halstabletter imorgon å hoppas på att de blir bättre  :)
 
Var på dansen ikväll också, sjukt kul alltså! Ska sluta modern balett på onsdagar och bara köra på jazz dans på torsdagar, så otroligt mycket roligare! Hann även smida lite planer med min fina vän Johanna♥ Så någon helg framöver ska vi hitta på något riktigt busigt hihi!
 
Imorn blire nog epa glid me mina fina pojkar mattias å oskar å säkert fler! Å på lördag kanske vår familj skulle hitta på nå me oskars familj! :)
 
Sen vet jag inte vad som händer, justja är ju ledig från skolan imorgon eftersom jag ska på begravning, ganska sjukt att man måste ta ledigt för att få fara på en begravning, tycker inte ni det?
 
 
Pusspuss
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: