Men snälla..

Börjar inlägget me å berätta..
 
hände lite saker medans vi va på gympa å 98:orna kom in i omklädningsrummet saker blev stulna/ råkade bli tagen? Sen hadd dom slängt typ våra saker å allt på golvet osv.. till er säger jag snälla, ni förstör bara för er själva.
 
-
 
Skoldagen var väl rätt så vanlig, förutom att jag hade huvudvärk å sånt hela dagen.. På vägen hem i bussen träffade jag på en fin gammal vän, hade en riktig trevlig pratstund! Och en del skratt haha! " fordons Lina " var tydligen jag.. najjs!
 
Nu skypar ja me ett gäng pojkar, dock så spelar dom så he blir it så socialt, sen blire å plugga å sånt hela kvällen.. å planera helgen kanske..? What do you think is going to happend?
 
annars då? ja ni.. hela dagen så vare alltid någon som stog å kände på mitt hår eller som olivia å marie.. luktade på det!? Det luktade tydligen riktigt gott från färgningen, haha.. Känns lite peddo ibland.. ;)
 
 
 
 
 

Postat av: Cassie

sv; Jo jag brukar också lyssna på vanlig popmusik, jag lyssnar ändå på ganska mycket olika! :)

2012-09-17 @ 22:18:24
URL: http://cassiiees.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: