Sometimes i just wanna disapear and see if someone would miss me

Tjenaree!
 
Hade super kul igår! Föräldrarna for ner å badade bastu, så medans dom gjorde de såg ja å oskar tv,åt godis å dunkade musik i audin! Sen kom matte å fille förbi å då sladdade han omkring typ 100 varv runt stallet,
sen for vi till nolia å där sladdade han ännu mer.. Och efter det for vi förbi filips hus med ashögt ljud, filips pappa fyllde 40 så dom hade fest där, å då vi kom blev alla jätte glada å filips morsa å moster ville åka ett varv runt
kvartetet å dunka i epan,
så vi satte oss på flaket med 2 till gubbar, å då säg den ena av dom ba " Nu skulle vi ju haft ett slagträ å slått sönder brevlådor" xD Hhahah! Så vi körde runt åsså kom edvin också, å dom andra hade party i epan, sen släppte vi av dom vuxna å for till oskar, där körde vi runt travbanan, såg en älg ( hatar älgar!) De var underbar stjärn himmel igår märke jag också! Åsså fick jag pröva köra, och pröva sladda! Men de gick it så bra,de blev mest en sväng.. Får lära mig de sen!
 
 
Creds till er som orkade läsaa
 
 
Nu ska jag gå å ta mig nå frukost! sen plugga.. vi höres!
 
 
Fin konversation ja å malin har..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: