Svar på frågorna från frågestunden!

 
Anonym: Är du kär i Oscar Sjödin? :) btw grymt bra blogg! kram
 
Sv: ..., thank u!
 

 

Anonym: hur mycket dansar du i veckan?
 
SV: Dansar vanligen en gång i veckan, men kanske ska börja 2 gånger i veckan nu om det är roligt, annars börjar ja nog gymma! :)
 
Ebba Gréen: Vilken söt header du har! I vilket program har du gjort den i? :)
 
SV: Tack! Inte jag som har gjort den, köpte den av torpenbergs! Hon är riktigt duktig! :D
 

Sara: Vilken är din favorit film?

Din favorit bok?

och din favorit låt?
 
SV: Hmm, min favorit film är fast and the furious filmerna!  Min favorit bok är hungerspels böckerna och twilight böckerna, även afrodite böckerna!  och min favorit låt.. hmm.. den var svår, har väldigt många ni kan ju kika på min spotify lista, dock så är dom högst upp väldigt gamla! Linas
 
                                             
 
                                            Anonym: Har du din naturliga hårfärg? :)
 
SV: Min naturliga hårfärg är brunt, det enda jag har gjort i mitt hår är att jag har slingat in blonda slingor! :)
 

Anonym: Har ni något husdjur?
 
SV: Nej tyvärr.. pappa är allergisk.. har haft 2 hamstrar osv men ja..dom levde ju it så länge :s
 

Anonym: Läste lite i ditt arkiv och såg att du hade skrivit att du hade blivit länkad på Kissies blogg, Är det sant? Och isåfall hur blev du det? :) kram
 
SV: Ja det är faktiskt sant! Hon hade fråge stund så ställde en fråga åsså länkade hon mig som dagens kissie bloggläsare! haha, fick många besökare, de var riktigt gulligt gjort av henne så skrev ett inlägg om henne som hon sedan en dag senare kommenterade!
"Postat av: Alexandra

Du är så himla gullig och är verkligen värd en länkning på min blogg !♥

Blir så himla glad när du gör ett sådant fint inlägg om mig , du anar inte hur glad jag är :')

För när folk gör inlägg om mig på sina bloggar, så brukar de bara klaga på mig dock gjode du inte det ;)



KRAM ! ♥"

 

Anonym: brukar du se skräckfilmer själv? :p

SV:

 

Anonym:Kan du inte lägga upp mer dansvideor? Du är grymt duktig!

 

SV: men tack! Glad jag blir :)
 joo fårväl försöka göra nån till :)

 


 


 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: