Vem är de vem är hon å vem fan är du, är de nån mer än jag som bara fuckar ut?

Tjenare!
 
Sminkingen igår blev super bra!  Fick en del tips som jag kan använda ^^
 
Efteråt så for jag och mamma på pentryt och käkade, blev så otroligt mätt alltså.. usch för mätt..
 
Sen fick jag en tröja av mamma igår också! tack! Och sen for ja till oskar där vi chillade mest osv, sen kom mattias åsså for vi på max och köpte lyxshake, sen hem å sen till max igen och mötte upp edvin å dom :D
 
Sen for vi till nolia å där.. hahha fick jag hjärtklappning xD men inge mer om de nu..
 
Har gått omkring i mjukisar hela dagen men nu ska jag byta om å fixa lite saker, sen käka.. å sedan får jag se om jag får tag i matte.. iså fall kanske jag tar moppen till han :)
 
ha en bra lördags kväll!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: