Vilse i skogen vandrar runt omkring, jag vandrar omkring men jag hittar ingenting?

Hejsan hoppsan!
 
 
Rubriken där uppe var lixsom true story från idag! jag och johanna kunde som de här med orientering, haha söta..
 
Vi gick omrking i skogen å sen höll vi på å missa bussen så vi rusade allt vi kunde, och jag som ingen kåndis har kunde knappt andas då vi var framme, men fick åka me mamma hem eftersom hon kom precis då!
 
I söndags var ja me mattias å filip å vi såg avatar å chillade som mest!
 
Sen ikväll.. hmm, måste duscha eftersom jag inte ens hann byta om från gympan, sen blire väl skype. Vill även ha mat, har olika perioder som.. Vissa äter jag nöstan ingenting och vissa är jag sugen på mat bara! :D
Mat is good 4 you♥
 
Å imorn efter skolan blire max käk med klassen, ooo va de ska flådas! längtaar, heheh ha de gött!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: