Your voise was all i heard

helloo
 
Blev surströmming till middag idag, mums!  denna gång joinade även william, jesper fegade ut å åt hamburgare ist..
 
Ikväll får vi se om jag umgås med klanen kanske? Och imorn blire tjejkväll hos amelia! Myyys!
Ha en superbra helg så hörs vi!
 
 
Ni får nåra bilder från vår klassträff från igår! :D
 
Pusspuss!
 
flåd
 
Gillar att jag ser ut som en ninja å malin som en ängel xD
 








Postat av: en gammal läsare

hej Lina, jag har följt din blogg hur länge som helst!
jag älskade den enda från första början.. men vad fan har hänt? Känns inte som linas blogg.. känns som nån jävla fjortisblogg?? inte alls lika rolig att läsa längre. Jag läser inte varje dag längre. Inget intresse liksom.. Tycker du att du är cool som far runt med epor liksom? du låter jävligt stolt. alla har ju förfan epor nu.. du är inte speciell.
nu har jag sagt mitt.. hejdå

2012-09-08 @ 19:08:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: