Belive

Hejj
Igår morse for vi till stockholm, då vi kom dit shoppade vi lite  käka sen gjorde vi oss klara till Justins konsert, tänker inte beskriva så mycket förutom att de blev ganska mycket väntan men de var det värt, har aldrig varit så glad i hela mitt liv, hela halsen gör asont nu för skrek så mycket igår ahhah..
Han var typ bättre live, han är helt otrolig bara, ihhh. Kan fortfarande inte fatta att vi faktiskt har sett Justin Bieber liive. Grät som fan efteråt, var så glad men ledsen att de va slut haha åh..
 
-
For från hotellet imorse till drottninggatan där vi shoppade lite mer sen for vi till flygplatsen och kom hem kring 1! Men nu saknar jag världens bästa kille som jag har här hemma♥
 
Och nu ska jag käka och lägga mig tidigt, får se hur det går med det!
xoxo
 
kommer komma massa bilder från stockholm sen
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: