Otur

Gårdagen: For in till stan ett tag sen på dansen, och på dansen har vi börjat göra världens roligaste/coolaste sak woop! Ska bli såå kul, men vi får inte berätta vad det är... vilket kommer att bli ganska svårt!
 
Och ja.. imorse vaknade jag av ett sms 5 över 9 där det stog "är du sjuk", fan vad jag svor då alltså, alarmet hade inte ringt så hade försovit mig och ingen var hemma, fick panik och med gråten i halsen ringde jag mamma, trodde hon skulle bli sur men icket! Ville ju it få skolk hela dan.. så klädde på mig fort som fan å kickade sedan igång moppen å körde gasen i botten haha.. Sen idag har jag fått en hjälm i huvudet, ramlat och slått knät nu då jag kom hem.. En riktig otursdag!
 
Ska käka sen far jag nog till stan
Hörs!
 
bild från jäckkvik



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: