Nytt kapitell

Idag har jag varit in till stan och gjort en sak som var väldigt jobbigt. Men jag klarade det.
 
Nu ska jag vända blad på mitt liv, det som har hänt har hänt, nu ska jag blicka framåt. Imorgon börjar jag på Strömbacka!!
Det är ju typ hur stort som helst haha, det är ju resan mot det jag ska jobba med osv.
Kommer säkert lära känna hur bra personer som helt. Kommer gå in i en klass där jag inte känner typ någon men man hittar ju vänner :)
Är ganska nervös.. men det ska bli spännande.
Nu böjar ett nytt kapitell i mitt liv och jag ska göra så att det blir ett bra kapitell!
 
Tar det lungt resten av kvällen trorjag, myser nog till det till någon film, börjar inte så tidigt imorgon typ halv 11, sen trorja vi slutar tidigt också så det låter bra!
 
 
Pusshej
 
 
 
 

Postat av: Linnéa Alpsten

Fin bild! Bloglovinbyte? :)

Svar: Tacktack! Jodå!
Lina

2013-08-18 @ 21:37:50
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: Linnéa Alpsten

Jag följer dig nu :) Blev nummer 21!

Svar: Okeii börjar följa dig med nu!
Lina

2013-08-19 @ 09:39:57
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: