Ge upp.

Till er som håller på å skriver till mig i frågelådan
 
 
För det första, jävligt fegt att ni inte ens står för erat namn. För det andra, sluta håll på å skriv såna saker om mig, För det tredje så verkar ni inte känna mig överhuvudtaget. Mina vänner känner mig. Och skulle ni fråga dom så tror jag knappast att ni skulle få det svaret ni vill höra.
 
Försöker ni få mig att må dåligt, jävligt roligt eller hur? Låt mig bara vara snälla
 

Postat av: Anonym

Bra skrivet. Det är inga riktiga kompisar som håller på att skriva. Avundsjukan lyser tydligt igenom. Stå på dig !

2013-02-17 @ 17:14:14
Postat av: Sara

You go girl!

2013-02-17 @ 17:49:38
Postat av: Frida

Du kan alltid kolla upp vilka de är ;) bra skrivet Lina, stå på dig! :)

Svar: Vetit hur man får tag i IP numret på frågelådan.. :s Men tack!
Lina

2013-02-17 @ 20:37:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: