Hoomee

Hemma! Lite skönt ändå, fast nja ;) eller haha kan it bestämma mig! Har haft otroligt kul, träffat fina personer!
Blev också precis antagen till en asbra sida, en massa rea på kläder å skor upp till 80%, bra då jag ska beställa lite klackeskor osv ;) Humöret är på topp just nu!
 
Ikväll kanske ja far till oskar om de går! Annars vet ja inte riktigt, har sovit nån timma inatt bara men har ändå mycke energi! Shama, paulas katt, väckte oss hela tiden inatt, klev i vårat ansikte å höll på den jäveln.. tur hon är söt. Ont i ryggen har ja, men de kanske mamma kan fixa!
 
Åå har så mycke å berätta men då skulle inlägget bli så hääääääääääääääääääääääääääääääääär långt så det skippar jag!
 
Ni får nöja er me de ja berätta ^^ 
Justja, stannade i skeå för å vänta på bussen i typ 3 timmar så vi gick på stan å shoppa! Fick me mig en ny mössa å en snygg tröja! Woopwoop
 
Pusspuss
 
 
nån bild låna ja från paulas blogg fan!
Sen så har ja en maaassaaa fula videosar också... hehe.. fast dom kan ja it lägga in här xD Å ja å paula va lata som få.. då vi va ute å gick ba.. ville vi dö xD
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: