I was praying that you and me might end up together it's like wishing for rain as I stand in the desert

Helloo
 
 
Sitter hemma och diskuterar med min moder VARFÖR jag borde få en iphone.. enkla resonemang.. för att min mobil är paj och hela skärmen är sprucken..men det verkar inte funka... ONE LIKE ONE PRAYER!
 

ska käka lite middag sen far jag till paula ett tag, åsen blire väl hemma fix, en lugn kväll!
 
Helgens planer wio, far till stan imorn är iaf klart! :)  Sen på lördagen ska väl jag och paula försöka få oss lite träning på något sätt.. lite kallt å simma i sjön kanske.. :s
 
Jajaaa nu vet ni det mesta, har även mer nationella imorn! Önska mig lycka till!
 
Puss
 

Postat av: Aggan

fin du är! :)

Svar: Tack så mycket fina du!
Lina

2013-02-07 @ 16:57:04
URL: http://www.aggankarlssoon.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: