This is all so crazy

Halloo
 
Känns som allt jag säger sjungs fram ur munnen, för jag HAR PRECIS SETT EN JÄTTE BRA MUSIKAL, kan man kalla den det? Aja dom sjunger iaf en massa i den och en massa härliga remixer fick jag höra! Nöjd.
 
 
Idag blire en slappar dag! Senare kanske paula kommer hit åsså myser vi å ser film! :D Yay
 
Å imorn blire nog å vara med Cassandra! Kul! Sen börjar skolan på tisdag och det suger, men en sak är iaf bra å de är att jag då snart får se min älskling igen♥
 
 
 
igår blev de en del roliga sms så printscreena de, de får bli dages bilder haha
 

Postat av: Ronja Jonsson

Hur många unika har du per dag och kan du kolla in min blogg?

2013-01-06 @ 14:31:34
URL: http://divaj.devote.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: