We don't need your money we just wanna make the world dance

Heeej!
 
 
Vaknade tidigt imorse, av att magen krampa så in i helvete. dööööööööööö, alvedon är min vän♥
 
Igår såg jag och paula 2 filmer, vi såg taken 2 som var superbra! Älskar action filmer! Dock så är ettan bättre faktiskt! ;) Sen så såg vi också Silent night som handlar om en tomte som dödar folk som varit stygga, hör ni hur det låter? Trodde den skulle suga men den va riiktigt bra :D
Åsså kom ja å paula på att vi måste köpa en sån där snygg tomte dräkt som tjejen i filmen hade.. ( se bilden) Just for fun like! ;)
 
 
 
 
-
 
Snart kommer Cassandra hit, så vi får se vad vi hittar på! Sen ska jag lägga mig tidigt
( den har vi hört förr eller hur?)
 
 
 
man ser it å bra men ni fattar typ, sööt va!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: