Borås


Halloj!
 

Igår skjutsade jocke mig med vattenskoter till tages bro där sebbe,paula,kim å arvid satt i bilen å väntade på miig.
Sen hämtade vi upp john å for till phb å var där, sen for vi hem å åt å sen tillbaks till phb. Å sen for ja till mammas jobb där jocke väntade åsså skulle han sova hos mig,
men han for hem inatt för att han fick så ont i örat, krya på dig älsklingen min♥
 
-
Bra väder nu.. synd att det alltid ska bli bra väder här hemma då man far bort! För om cirka 2 timmar är vi påväg till luleå flygplats! Sen kommer vi till stockholm kring 5 och ska då vänta där till 9 då planet till borås går!
 
kommer blogga då ja har tid, annars får ni vänta tills jag återkommer haha!
 
Hejdå Piteå!!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: