Lördag.. söndag?

Är lite förvirrad på dagarna just nu.. men de är ju sommarlov så de är tillåtet att vara halft dement!
 

Sen vi kom hem från öland har jag nog mest varit med jocke och även med oskar och andra personer! Idag följde jocke med och så for vi med oskars familj till haparanda på biltträff, och handlade då även in på ikea resten av sakerna som behöv för att mitt rum ska bli perfekt! :D Saknas bara bar-stolar! Ska iaf bli ett sminkbord ^^
 
Sen en sväng på candyworld också såklart!..hehe. Jocke har farit hem och nu ska jag se lite film osv, har inga planer för morgondagen så det får väl bli som det blir. Ska kolla lite på nelly efter nå skygga högklackade skor också hade jag tänkt.. har ju fått lönen nu och det känns såååå bra!
 
 
 Justja.. var på lk igår! Såg Anton Ewald..!!!!!!!!!!!! Och Zara Larsson ^^  Och gick omkring med härliga personer bara!
 
Pusshej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: