20 saker ni inte visste om Paula Isaksson

  1. Just denna sekund då jag skriver detta sitter hon och kollar på mig med en arg blick
  2. Hon mobbar sin hund mycket, så att hon ska komma tillbaka och bita henne
  3. Hon ska jämt sitta och peta på mig å göra mig allmänt irriterad.
  4. Hon älskar att sitta och kolla på bilder av snygga killar haha
  5. Så fort hennes lillasyster kommer in i rummet blir hon sur
  6. Om man retar henne för att hon säger "kuuhl" så blir hon sur och pratar inte med en xD
  7. Hon älskar hockey!
  8. Hon pratar nästan jämt som vi pratar i Pite brochorna nu för tiden...
  9. Hon kallar mig tönt rätt ofta 
  10. Hon älskar mig, de vet ja
  11. Hon har typ alltid linne på sig, hennes favorit plagg typ
  12. Hon älskar att flåda
  13. Hon är gaanska lat xD
  14. Hon brukar kolla på roliga katter på youtube 
  15. Hon sjunger bra!
  16. Hon brukar slå/brotta ner mig på golvet rätt ofta
  17. Hon utrycker sin kärlek mot mig genom att skriva " Gonatt hate uu <3 " på kvällarna
  18. Hon tar ut sin ilska på sin mobil
  19. Då hon har pms så blir hon irriterad å arg på allt, jag behöver bara andas så..
  20. Hon är väldigt glad å snäll ibland♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: