Jofama <3

heii

Har läst lite ur hungerspelen idag å sen typ bara chillat, ikv kommer paula å sover hära! Vi ska börja på en ny dans faktiskt.. kommer självklart video som förra gången då vi dansade till moves like jagger minns ni?;)

Tänkte lägga in en bild strax före så kan ni få gissa till vilken låt dansen blir!

Skolan är som vanligt utmattande.. Ska börja forska om olika författare och då valde jag camilla läckberg, har mejlat hennes assistanter eller vad man nu säger och fått svar så nu ska jag skicka iväg några frågor så allt e liingt! Visste ni att hon ska vara med i lets dance i år?

Idag hade jag på mig en blå blus från Nicole och jofama skinnjacka på det! yayyyy

Annars så taggar ja lovet enoormt!♥

Hihi men nu ska jag sluta babbla på så, Puss på er sötisar!


Postat av: Nelly

Grymt fin blogg! ha en bra dag! :)

2012-04-02 @ 18:07:03
URL: http://nellyjohanssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så vacker du är på kortet !

2012-04-04 @ 11:15:55


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: