FF

Tjena mittbena!
 
Nä okej då, sitter i soffan med lillebror och vi har precis lagat mat! Nog kan jag nog..
Vi är ensamma hemma hela kvällen, ganska så skönt.. Tänkte duscha sedan slå på någon film och mysa under en massa filtar, usch vad deprimerad jag blev då gården var täckt av snö..
Ögonen gör ont av allt ljust, det enda som är bra med vintern är typ den mysiga julen och att köra skoter! Annars suger den.. sommar is the shit ;)
 
jaja pusshej!
 
prövade på en peruk, lurade lite folk åsånt.. Ibland är jag så lurig! Haha nämen skulle aldrig klippa av mig håret tror jag, är för feg för det! Och att klippa lugg vore ett stort Nono. Passar inte i lugg haha



Fick äntligen pröva på Pilbåge på gympan! Har alltid velat gå pilbåge det har verkat så coolt! Kände mig lite som Katniss i hungerspelen ;) Hehe men det var otroligt roligt iaf!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: