Bio!

Hellooo sötungar!


Har it blivit nån uppdatering idag pga ingen tid! Å bilderna får komma imorgon.. blev ni besvikna nu?:O

jajaj idag har detta hänt!

For hem efter skolan å käka sen kom paula me moppen åså körde vi in till stan å kollade på skor osv.., sen kom oskar å wande åså gick vi på bio å såg American pie the reunion! Den var asbra fast dom andra var ändå bättre ;)

jaja sen efter bion fånade vi runt lite osv... hahaha! XD Sen for vi hem! Jag å paula hadd då allmänt kul på vägen hem! Typ satt å sjöng ( SKREK )... åså fick jag för mig att alla som var ute var ligister så varje gång de kom nån gamling eller nå så sa ja typ till paula - Jävla ligister... xD hahahhahh dog!


Kvällen har iaf varit awsome! Jaja mer uppdatering imorgon

BTW! Idag på engelskan skull ja tydligen visa upp min redovisningsfilm om eminem... var ju sjuk hela förra veckan så hann inte göra färdigt den eller fixa till den å ingen hadd sagt att ja skull göra de idag så.. de slutade i katastrof.. tyckte iaf jag :) Okeiii jajaj



Gonatt beuties♥

arkivbild



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: