Nolia!

Nämen hallojsan!
 
igår for ja på nolia å där var jag me jens å hans kompis jesper :) Det var trevligt! ( vet att jag låter som en gammal tant)
 

Å efter det for jag å sov hos julia där min barndomsbästis felicia är uppe och hälsar på och lisa! Så var me dom och vi har alltid så himla roligt haha :'D <3 Så idag for vi på nolia, och där gick vi med Paula och Martina å Herman!
 
Sen kom mamma å hämta oss osv, ska snart till paula och grilla och sen sover jag där, kommer bli så kuul! Och imorgon kommer felicia hit och soverhär, och dåni! Då ska vi hitta på saker! :D:D:D:D
 
åå hajn helgen kommer bli så himla bra, typ bästa helgen på länge, får så sällan träffa felicia och så..Har saknat henne så himla mycket!♥
 
Aja tog en del fula bilder på nolia, å köpte bara en liten cool sak, små kulor som man sätter i vatten i en fin vas åsså växer domå blir asfina! :D Och igår köpte ja kokosvatten också! Den som rihanna gör reklam för nivet.. ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: