Singing the love song, singing them wrong

Hallojj!
 
Igår var min mentor ganska söt tyck ja! Hon kom me sin poncho till mig så ja fick ha den över axlarna under lektionen för att hon såg att jag inte var kry.. Det var iaf gulligt å ja slapp frysa!
 
Efter skolan for ja till jesper, vi såg lite tv, spela innebandy i hallen.. ( vad han än säger så vare jag som vann okeii..)
 
Skulle varit me Jocke å Agnes också men mamma var tvungen hämta mig kl 9 så hann it.. får göra de nån annan dag! 
Idag stannade jag iaf hemma från skolan, kände att jag  verkligen inte orkade fara, kul å gå omkring å tvingas använda rösten när det enda jag igentligen vill är att vara tyst, det gör så himla ont att prata och svälja, vill bli frisk!
 
Men har ju iaf köpt biljetter till sabaton för länge sen så tänker fara dit ändå ikv, så ska fara till Cassandra före åsen far vi och ser sabaton!
 
 
Ha de bra puss å hej!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: