Hur kan detta händaa

Hello my sweet hearts!


Seriöst.. är så torr på händerna att då jag rör mig så slits lixsom huden isär å de blir typ små skärsår.. och de gör ont som fan! Glömmer jämt att smörja in.. -.-

-


Idag är då vädret asfiint, har tagit på mig shorts som jag ska ha på mig idaag, ( sommar känslaa)

Sen kommer paula efter lunch och då ska vi göra en fotografering, så först blire sminkning å hårfix sen ut ^^

De kmr bli asnice! Får se va som händer ikv, kanske sover hos paula :)


Btw igår var det hur kul som helst! Såg 2 filmer, The woman in black och Hole in one. Sen hoppade vi typ studsmatta resten av tiden å visade skillsen... ( okej nu ljög jag.. kände mig som en riktig noob på studsmattan..)

Sen kom mamma å vi for hem kring 1, ådå skjutsade vi simon å edde en bit så dom slapp gå hehe ^^



Tog inga bilder.. tyvärr!


jaja ha en super bra dag!

Puss

Kolla va fiiin den blev me nya fälgar å nya däck!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: