I cry just a little but i think i let it go

Hello!
 
Har it hänt något speciellt idag, förberedde oss lite inför praoen osv..
 
Sen kom jag hem, satt mig vid datorn, åsså kommer min lillebror in bara
 
Hampus- Åh kolla den stora spindeln ovanför ditt huvud
 
* jag vänder mig om, och ser en beige äckligt stor spindel*
 
Jag- AAHHHHHHHHHHHH * springer fort som fan*
 
Mamma- men jag kan ta bort den, NEEEJ USSCH LINAAAA, DAMMSUGAREEEN
 
sen fick vi typ panik å sprang omkring å skrek å sen sög vi upp den i dammsugaren.. hoppas den är stendöd nu! Usch hatar såna där äckliga kryp!
 
 
Ikväll äre dans och det taggar jag, var ju inte där förra gången åså.. Så de blir kuligt!
 
Och ja. idag äre ju kanelbullens dag, har någan av läsarna ätit någon bulle idag? Själv har jag inte gjort det,är inte så jätte förtjust i kanelbullar.
 
Ni får ha de, puss!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: